Wprowadzenie

Może zacznę od zwykłego "Hej". W takim razie hej Wam wszystkim.
Będzie to blog poświęcony pewnej parze z serii Harry Potter. Jak już pewnie można wywnioskować po adresie, opiszę tutaj znajomość Lily Evans i Jamesa Pottera. Wiem, że gdyby policzyć wszystkie opowiadania z tą parą wyszłyby tysiące różnych historii, ale myślę, że jeśli Joaśka nie opisała pokolenia Huncwotów to trzeba to zrobić za nią i różnorodność blogów o tej tematyce jest zdecydowanie plusem.
Harrym Potterem interesuję się stosunkowo krótko, bo jakieś trzy lata, ale to wystarczyło, aby pokochać tę serię całym sercem. Fanfiction które tutaj opublikuję zaczęłam pisać już w sierpniu tamtego roku, ale usunęłam je i zaczęłam od nowa. W międzyczasie, czytając najróżniejsze opowiadania, poradniki, analizatornie blogów, nauczyłam się wielu przydatnych rzeczy, dzięki czemu mogę dopieścić tę moją małą historię najlepiej jak potrafię.
Oczywiście nie wiem też wszystkiego, więc jeśli będziecie zauważali jakiekolwiek, choćby najdrobniejsze błędy, prosiłabym o poinformowanie mnie. Jak to mówią, człowiek uczy się całe życie, prawda?
No cóż, nie będę się już rozpisywać, bo pewnie jeśli tu weszliście interesuje Was coś innego. Zapraszam ♥  

Komentarze

Popularne posty